Ordulu Arıcılara Ziyaret: Üretmek Sizden, Destek Bizden
Ordulu Arıcılara Ziyaret: Üretmek Sizden, Destek Bizden
Ordu İl Müdürü Bayram Ay, Sivas ve Erzincan’da faaliyet gösteren gezginci arıcıları ziyaret ederek destekler ve projeler hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
Ordu İl Tarım ve Orman Müdürü Bayram Ay, İl Müdür Yardımcısı Ersin Soydan ve Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Akın Çiftçi, hafta sonu Sivas ve Erzincan illerinde faaliyet gösteren gezginci arıcıları ziyaret etti.
Gerçekleştirilen ziyaretlerde, Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından sağlanan arıcılık destekleri ve planlanan proje faaliyetleri hakkında üreticilere bilgilendirmelerde bulunuldu. Ayrıca gezginci arıcıların sahada karşılaştıkları sorunlar ve talepler yerinde değerlendirildi.
Ziyaretlerin planlanması ve yürütülmesi sürecindeki katkılarından dolayı Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Akın Çiftçi’ye, misafirperverliklerinden ötürü Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçak’a ve Erzincan Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Rahmi Özendi’ye teşekkür edildi.
İl Müdürü Bayram Ay, “Ülkemiz arıcılığına önemli katkılar sağlayan, zorlu kırsal şartlarda büyük özveriyle üretim yapan gezginci arıcılar, doğal ve kaliteli bal üretimi için verdikleri emekle en büyük teşekkürü hak ediyor. Üretmek sizden, destek bizden.” sözleriyle desteklerini ifade etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
