Ordu'da Sağlık Çalışanlarına Teşekkür Yağmuru

Sağlık (Orducu) - Ordu Haber Ajansı | 27.06.2026 - 16:52, Güncelleme: 27.06.2026 - 16:52 343 kez okundu.
 

Ordu'da Sağlık Çalışanlarına Teşekkür Yağmuru

Ordu Devlet Hastanesi’nde tedavi gören hasta ve yakınlarından gelen memnuniyet mesajları, sağlık çalışanlarına moral ve motivasyon kaynağı oldu.
Ordu Devlet Hastanesi, Haziran ayı boyunca hasta ve hasta yakınlarından gelen memnuniyet mesajlarını kamuoyuyla paylaştı. Doktorlardan hemşirelere, acil servis çalışanlarından 112 ekiplerine kadar birçok sağlık personeli, özverili hizmetleri nedeniyle vatandaşların teşekkür mesajlarına konu oldu. Hastane yönetimi, yapılan açıklamada vatandaşlardan gelen olumlu geri bildirimlerin sağlık çalışanlarının en önemli motivasyon kaynaklarından biri olduğunu vurguladı. Açıklamada, “Sağlık hizmeti sunarken en büyük motivasyonumuz, hastalarımızın memnuniyetini görmek ve onların güzel sözlerine tanıklık etmektir. Her teşekkür mesajı, çalışanlarımızın özverili çalışmalarının en değerli karşılığıdır” ifadeleri yer aldı. Paylaşılan mesajlarda, acil servis ekiplerinden nöroloji hemşirelerine, 112 Acil Sağlık çalışanlarından ameliyat ekiplerine kadar birçok birimde görev yapan sağlık personeline teşekkür edildi. Vatandaşlar, gösterilen ilgi, hassasiyet ve profesyonel yaklaşımdan duydukları memnuniyeti dile getirerek, “Sağlık kahramanlarımıza minnettarız” mesajı verdi. Ordu Devlet Hastanesi, insan odaklı ve kaliteli sağlık hizmeti anlayışıyla çalışmalarını aynı özveriyle sürdüreceğini belirterek, tüm hastalarına ve yakınlarına teşekkür etti.
Ordu Devlet Hastanesi’nde tedavi gören hasta ve yakınlarından gelen memnuniyet mesajları, sağlık çalışanlarına moral ve motivasyon kaynağı oldu.

Ordu Devlet Hastanesi, Haziran ayı boyunca hasta ve hasta yakınlarından gelen memnuniyet mesajlarını kamuoyuyla paylaştı. Doktorlardan hemşirelere, acil servis çalışanlarından 112 ekiplerine kadar birçok sağlık personeli, özverili hizmetleri nedeniyle vatandaşların teşekkür mesajlarına konu oldu.

Hastane yönetimi, yapılan açıklamada vatandaşlardan gelen olumlu geri bildirimlerin sağlık çalışanlarının en önemli motivasyon kaynaklarından biri olduğunu vurguladı. Açıklamada, “ Sağlık hizmeti sunarken en büyük motivasyonumuz, hastalarımızın memnuniyetini görmek ve onların güzel sözlerine tanıklık etmektir. Her teşekkür mesajı, çalışanlarımızın özverili çalışmalarının en değerli karşılığıdır” ifadeleri yer aldı.

Paylaşılan mesajlarda, acil servis ekiplerinden nöroloji hemşirelerine, 112 Acil Sağlık çalışanlarından ameliyat ekiplerine kadar birçok birimde görev yapan sağlık personeline teşekkür edildi. Vatandaşlar, gösterilen ilgi, hassasiyet ve profesyonel yaklaşımdan duydukları memnuniyeti dile getirerek, “ Sağlık kahramanlarımıza minnettarız” mesajı verdi.

Ordu Devlet Hastanesi, insan odaklı ve kaliteli sağlık hizmeti anlayışıyla çalışmalarını aynı özveriyle sürdüreceğini belirterek, tüm hastalarına ve yakınlarına teşekkür etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve orducu.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.