Bodur Başkanlığındaki Yönetimde Sürpriz İsimler
Bodur Başkanlığındaki Yönetimde Sürpriz İsimler
52 Orduspor’da “Hedefimiz kısa sürede 1. Lig” diyerek Oy birliğiyle güven tazeleyen Şükrü Bodur’un yeni yönetiminde sürpriz isimler yer alıyor.
TFF 2. Lig’in yeni ekiplerinden 52 Orduspor, olağanüstü kongresini tek adayla gerçekleştirdi. Üyelerin oy birliğiyle mevcut başkan Şükrü Bodur yeniden başkanlığa seçildi.
Kongre sonrası açıklamalarda bulunan Bodur, elde edilen başarıların ortak emek ve dayanışmanın sonucu olduğunu vurgulayarak, “Hedefimiz kısa sürede 1. Lig’e yükselmek. Tribünler dolduğunda bu hedefe çok daha hızlı ulaşacağız” dedi.
Yeni Yönetim Belirlendi
Genel kurulda kulübün yönetim kurulu üye sayısı 22’den 24’e çıkarıldı. Yeni dönemde Bodur’un liderliğinde görev yapacak yönetim kurulu üyeleri şöyle:
Ahmet Tayyib Aydın, Akın Şahin, Atilla Kırmancı, Burak Şentürk, Caner Can, Cem Yener, Coşkun Akkaya, Çağatay Öztürk, Doğan Deniz, Ferhat Türkeli, Fırat Aktaç, Hüseyin Sercan Poyraz, Kemal Sazkaya, Kenan Gözeten, Mahmut Özel, Mahmut Türkeli, Önder Okur, Resul Atasever, Sefa Yüce, Sinan Yüzer, Uğur Yıldız, Yaman Şen ve Yavuz Şenyurt.
Ayrıca kongrede Denetleme Kurulu asil üyeliklerine Mehmet Ender Sönmez, Durmuş Bastuğ, Uğurtan Kılıç, Engin Eribol ve Faruk Ekiz; Disiplin Kurulu asil üyeliklerine ise Cengiz Okur, Ethem Kırca, Bahri İftihar Köksal, Ercan Akdin ve Cihangir Eser seçildi.
Yeni yönetimin, kulübün TFF 2. Lig’deki hedefleri doğrultusunda sportif başarı ve kurumsal gelişim adına çalışmalarına hız vermesi bekleniyor.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
