52 Orduspor'dan Defansa Önemli Takviyeler
52 Orduspor'dan Defansa Önemli Takviyeler
52 Orduspor Futbol Kulübü, defansa iki takviye birden geldi. Mor beyazlı ekip, Ahmet Kesim ve Burak Kavlak ile anlaşmaya vardığını duyurdu.
Bu sezon uzun yılların hayalinin ardından 2. Lig’e yükselen 52 Orduspor Futbol Kulübü, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürüyor. Mor-beyazlı ekip, savunma hattına iki önemli takviye gerçekleştirdi.
Kulüp, geçtiğimiz sezon Batman Petrolspor forması giyen defans oyuncusu Ahmet Kesim ile anlaşmaya vardığını açıkladı. Ardından savunmaya bir ekleme daha yapan 52 Orduspor, son olarak Kahramanmaraş İstiklalspor forması giyen defans oyuncusu Burak Kavlak’ı kadrosuna kattığını duyurdu.
İç transferde de hareketli günler yaşayan mor-beyazlılar, defans oyuncusu İsmail Güner ile yeniden anlaşarak savunma hattındaki istikrarı koruma yolunda adım attı.
Kulüp tarafından yapılan açıklamada, her üç oyuncuya da yeni sezonda başarılar dilenirken, özellikle Kesim’in takıma katılmasının savunma gücünü artıracağı vurgulandı. Transferlerin ardından camiada yeni sezon hazırlıkları hız kazanırken, kadro yapılanmasının da devam edeceği ifade edildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.
